Strona WWW

Turnus Rehabilitacyjny w Darłówku

W dniach 18.08-31.08.2012r nasz Środowiskowy Dom Samopomocy oraz członkowie Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Czterolistna Koniczyna” wzięli udział w turnusie rehabilitacyjnym w Darłówku nad morzem. Dwutygodniowy wypoczynek spędziliśmy w ośrodku rehabilitacyjno-wypoczynkowym MARIA z którego mieliśmy tylko kilkanaście metrów do plaży. Uczestnicy turnusu codziennie korzystali z zabiegów rehabilitacyjnych. W ośrodku mieliśmy zapewnione pyszne posiłki. Zaraz po przyjeździe pobiegliśmy powitać morze. Słoneczne dni spędzaliśmy na plaży opalając się, zbierając muszelki, budując zamki z piasku oraz kąpiąc się
w morzu. Spacerując po okolicy odwiedziliśmy port rybacki oraz molo.
Atrakcjami turnusu były także rejs statkiem po morzu, zwiedzanie latarni morskiej w Darłówku, wycieczka do aqua parku oraz rejs tramwajem wodnym do Darłowa gdzie zwiedzaliśmy Zamek Książąt Pomorskich. Braliśmy udział w organizowanych przez ośrodek wieczorkach tanecznych, wspólnie bawiąc się przy gorących dyskotekowych rytmach. Pobyt nad pięknym morzem, plażowanie na szerokiej piaszczystej plaży, morska bryza oraz panujący klimat sprawił że znakomicie wypoczęliśmy i zregenerowaliśmy swoje siły.